Forum FORUM KLUBU PAINTBALLOWEGO FALKON Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Pomysły na scenariusze gier
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM KLUBU PAINTBALLOWEGO FALKON Strona Główna -> INNE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lordmarcel
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice / Tysiąclecie

PostWysłany: Pon 21:56, 07 Kwi 2008    Temat postu:

Nie wiedzialem gdzie to napisac ale napisalem tu Razz
A wiec na stronie klubu paintballowego GreenBall (ktory jest zrzeszony z AP) znalazlem bardzo fajny pomysl na przedstawienie dzialek / armat itd.
Nie bede opisywal bo zdjecia wszystko mowia :





Fajne i można by cos takiego u nas strzelic (albo na kostuchnie). Byloby to swietne uzupelnienie umocniem i dawalo by niezly klimat Very Happy (te zadania wysadzic ladunkiem C4 2 dziala xD)

POZDRO Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mark-adams
Falkoniak
Falkoniak



Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw 21:58, 08 Maj 2008    Temat postu:

Odnośnie rekwizytów na różnego rodzaju sceno - zrobiłem przez długi weekend coś takiego.

Jest to zapalnik czasowy, który po upływie danego czasu ( od 1s do 99 min) odpala dany ładunek ( u nas petardy hukowe).

Przyniosę i zademonstruje na zbiórce. Very Happy Możecie wymyślić jakieś fajne sceno na grę np. rozbroić bombę itp.

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lordmarcel
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice / Tysiąclecie

PostWysłany: Czw 22:09, 08 Maj 2008    Temat postu:

chmm.... jakby to powiedziec ... K***A GENIALNE Very Happy
Nic dodac, nic ujac. Czekam na testy - czyli na sobote Very Happy

POZDRO Very Happy i gratuluje pomyslowosci
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ProMasterRox
Falkoniak
Falkoniak



Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z betonu

PostWysłany: Czw 22:21, 08 Maj 2008    Temat postu:

Uprzedziłeś mnie Very Happy sam składałeś, czy można gdzieś dostać części? Jakiś schemacik? Kozacko wygląda i w ogóle gitowe Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lordmarcel
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice / Tysiąclecie

PostWysłany: Czw 22:47, 08 Maj 2008    Temat postu:

Ech Pawle, tym sie podniecasz Razz ??!!
Jak zobaczysz co jeszcze zrobil to sie chyba poszczasz xD

POZDRO Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ProMasterRox
Falkoniak
Falkoniak



Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z betonu

PostWysłany: Czw 23:14, 08 Maj 2008    Temat postu:

Już sie boje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mark-adams
Falkoniak
Falkoniak



Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw 23:16, 08 Maj 2008    Temat postu:

HE HE schemat znalazłem w necie. Jak będę miał czas to Ci zrobię skan układu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mark-adams
Falkoniak
Falkoniak



Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: Czw 23:31, 08 Maj 2008    Temat postu:

Tu masz schemat ideowy. Z tego robiłem.

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lukasz
Falkoniak
Falkoniak



Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:32, 08 Maj 2008    Temat postu:

Nic tylko zagrać jakieś sceno z bombą Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ProMasterRox
Falkoniak
Falkoniak



Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z betonu

PostWysłany: Czw 23:55, 08 Maj 2008    Temat postu:

Rób artykuły do działu sprzętowego, na stronkę sie da. Ładnie sie musiałeś nad tym narobić, i nad szukaniem elementów po Katowicach Wink
Jakie oznaczenie ma ten scalak na środku?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mark-adams
Falkoniak
Falkoniak



Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią 0:19, 09 Maj 2008    Temat postu:

AT89C2051 - ok zrobię.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
-BucioR-
Plutonowy



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z tam gdzie sie nie chodzi

PostWysłany: Nie 12:22, 11 Maj 2008    Temat postu: Hospital

No to daliście mi pole do popisu Very HappyVery HappyVery Happy A oto mój scenariusz, proszę o opinie Razz

Nazwa scenariuszu: Hospital

(Tłumaczenie z angielskiego: Szpital)

W SKRÓCIE:

W czasie otwarcia nowego szpitala przez ambasadora USA, doszło do zmasowanego ataku terrorystów. Cała ochrona i personel zginęli, natomiast przedstawiciel został wzięty do niewoli. Terroryści aby pokazać że nie żartują, zamontowali na nim bombę. Wybuchnie wtedy jeżeli ich żądania nie zostaną spełnione lub Ambasador spróbuje ją z siebie zdjąć. Po godzinach bezskutecznych negocjacji, Amerykańskie dowództwo decyduje się na szturm. Jednak na terenie szpitala wciąż mogą być żywi ludzie, których również trzeba uratować. Sam ambasador jest prawdopodobnie tak pobity przez terrorystów, że nie opuści szpitala o własnych siłach.

ZADANIA:

Anty-terroryści:

Zadanie główne
- ZABIĆ JAK NAJWIĘKSZĄ LICZBĘ NIEPRZYJACIÓŁ
- ODBIĆ VIP

Żołnierze:

1) Utrzymać punkt ewakuacji
2) Opatrzyć cywili
3) Utrzymać cywili przy życiu
4) Przetransportować rannych cywili do punktu ewakuacji
5) Utrzymać VIP przy życiu
6) Rozbroić bombę
7) Przetransportować VIP do punktu ewakuacji
Cool Uciec

Medyk:

1) Opatrzyć Rannych Cywili
2) Przeżyć

Terroryści:
- ZABIĆ JAK NAJWIĘKSZĄ LICZBĘ NIEPRZYJACIÓŁ
- NIEPOZWOLIĆ NA ODBICIE VIP

Żołnierze:

1) Nie pozwolić Anty-terrorystom na rozbrojenie bomby
2) Nie pozwolić Anty-terrorystom na uratowanie cywili

Saper:

1) Wysadzić transporter opancerzony (punkt ewakuacji Anty-terrorystów)
2) Przeżyć

POTRZEBNY SPRZĘT:

- Duży budynek lub sieć bunkrów symulujących szpital
- Bunkier symulujący magazyn z lekami
- Petarda lub inny ładunek o małej sile wybuchu
- Baza symulująca transporter opancerzony (Punkt ewakuacji)
- Granat dymny, najlepiej czerwonego koloru
- Bomba zegarowa
- Kilka osób symulujących rannych cywili
- Nosze
- Apteczki i opatrunki

OPIS PRZEBIEGU GRY:

Anty-terroryści:

Wszyscy startują spod nieuzbrojonego transportera opancerzonego, jest on jednocześnie ich punktem ewakuacji (P. ZERO). Anty terroryści (AT) muszą jak najszybciej przedostać się do szpitala i zlokalizować miejsce przetrzymywania Ambasadora (VIP). Rozbroić i zdjąć z niego bombę oraz przetransportować go za pomocą noszy do P. ZERO. VIP nie może być ruszony przed usunięciem z niego ładunku. Jeżeli bomba zostanie zdjęta przed rozbrojeniem następuje uruchomienie zapalnika. Po wybuchu giną wszyscy w odległości 10 metrów. AT muszą również uratować Rannych Cywili (RC), rozrzuconych po całym polu. Opatrzyć ich i w zależności od tego czy mogą się poruszać, przenieść do P. ZERO za pomocą noszy. RC nie mogą używać broni ani stawiać oporu, mają jednak informować AT o swoim stanie zdrowia. Jedynie medyk może uleczyć RC, jednak posiada on ograniczoną ilość opatrunków. Jeżeli chce ją powiększyć AT musi odnaleźć magazyn z lekami. Medyk może używać medykamentów także do leczenia swoich kompanów. Leczony żołnierz dostaje wtedy 1 życie extra. Jeżeli P. ZERO zostanie zdobyty AT musi go odbić. Jednak gdy P. ZERO zostanie zniszczony AT będą musieli wraz z całym „bagażem”, skierować się do innego, odległego punktu ewakuacji (P. ZERO2). Po dotarciu tam AT musi odpalić granat dymny i utrzymać tą pozycję przez 15 minut. Dopiero wtedy zostaną podjęci przez śmigłowiec.

Terroryści:

Wszyscy startują spod punktu przetrzymywania VIP. Muszą się przedostać do P. ZERO i go zniszczyć, jedynie Saper (ST) posiada ładunek dzięki któremu można to zrobić. Ładunek nie może zostać ruszony! Jeżeli ST zginie, Terroryści (T) muszą utrzymywać P. ZERO aż do końca gry. Po wybuchu giną wszyscy w odległości 5 metrów, natomiast T musi zlokalizować i zdobyć P. ZERO2. T dodatkowo nie mogą dopuścić do odbicia VIP, mogą go zastrzelić tylko po rozbrojeniu bomby. T mogą zastrzelić RC jedynie gdy będą oni ratowani. Jeżeli uda im się znaleźć magazyn z lekami, mogą z niego swobodnie korzystać, bez pomocy żadnego medyka. Leczony żołnierz dostaje wtedy 1 życie extra.

Uwagi:

- Rany cywili mogą być urozmaicone aby mogli się samodzielnie poruszać lub nie (złamana ręka lub urwana noga)
- Ze względu na pobicie VIP jest nieprzytomny i w żaden sposób nie może się poruszać
- W magazynie leków znajduje się ograniczona ilość preparatów
- Uratowanie VIP jest zadaniem priorytetowym, o wiele ważniejszym od cywili
- Ustawienie czasu na bombie musi być ustalone przed grą, może to być czas gry lub krócej
- Terroryści powinni mieć nieco mniej amunicji od przeciwników
- Śmierć VIP nie oznacza końca gry
- Śmierć wszystkich Cywili nie oznacza końca gry
- Gra kończy się po upływie czasu lub śmierci wszystkich żołnierzy jednej ze stron


Ostatnio zmieniony przez -BucioR- dnia Nie 21:50, 11 Paź 2009, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lordmarcel
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice / Tysiąclecie

PostWysłany: Nie 20:50, 11 Maj 2008    Temat postu:

Naprawde fajny scenariusz Very Happy jednak zeby w niego zagrac potrzebny by byl nam wiekszy kompleks budynkow (najlepiej pietrowy). Nie ma sensu robic go na jakims malym budyneczku bo to nie ma sensu.

Naprawde fajnie Smile

POZDRO Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
-BucioR-
Plutonowy



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z tam gdzie sie nie chodzi

PostWysłany: Nie 22:02, 11 Maj 2008    Temat postu:

Dzięx Marcel, cały czas znajduje w nim niedociągnięcia ale jest troche skomplikowany RazzRazzRazz Jak znajde troche czasu wymyśle coś o tych działach Twisted Evil

mark-adams, mam pytanie, dałbyś rade zamontować swoją zabawkę na mundurze lub kamizelce tak aby po rozpięciu zasówy nastąpiła detonacja? Było by bardziej autentycznie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mark-adams
Falkoniak
Falkoniak



Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie 22:42, 11 Maj 2008    Temat postu:

wiesz wszystko da się zrobić, ale są pewne granice. Chodzi mi o bezpieczeństwo. Nigdy do osoby nie przykleja się żadnych ładunków, nawet jeżeli była by to petarda picolo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM KLUBU PAINTBALLOWEGO FALKON Strona Główna -> INNE Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1