Forum FORUM KLUBU PAINTBALLOWEGO FALKON Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
MILSIM

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum FORUM KLUBU PAINTBALLOWEGO FALKON Strona Główna -> INNE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lordmarcel
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice / Tysiąclecie

PostWysłany: Pon 18:24, 17 Mar 2008    Temat postu: MILSIM

MILSIM - Military Simulation

Coś na wstęp:

Milsimowe zabawy różnią się znaczenie od strzelanek już samym założeniem: celem jest zadanie/misja do wykonania, a nie strzelanka sama w sobie.
Ponieważ nie ma respawnów i zazwyczaj mamy jedno życie (jak w realu), dlatego o nie dbamy i nie szukamy na siłę awantur z przeciwnikiem.

Taka gra wymaga wcześniejszego przygotowania: zdobycia map, fotografii celu i otoczenia, zebrania informacji, opracowania różnych wariantów działania, procedur na wypadek rozłączenia oddziału, ewakuacji, przygotowanie logistyki (sprzęt, zaopatrzenie) i szeregu innych rzeczy potrzebnych do wykonania zadania.
Jak w wojsku, temu ma służyć ta zabawa - jak nawierniejszemu oddaniu realnych działań.
Gry zazwyczaj toczą się na rozległym terenie, nikt go nie ogradza, nie ma sędziów. Trwają od kilku godzin do kilku dni, nie są podzielone na scenariusze.
Przydatne są więc umiejętności bytowania, nawigacji, "wtopienia" się w środowisko, czy to będzie las czy teren miejski. (nie zawsze jest korzystnie paradować w nocy po mieście w kamizelce taktycznej z giwerą w łapach).
Ilość graczy dowolna, może być 4 a może być 40. Jednak nie ma sztucznego podziału na drużyny, nie znamy też przed grą liczebności przeciwnika.

W grach używa się wszystkiego, co może pomóc. Środki nawigacji, łączności, noktowizja, sprzęt biwakowy są w powszechnym użyciu. Tu w zasadzie jedynym ograniczeniem jest fantazja i zasobność portfela.

Jaka broń ?
ASG zdecydowanie najwygodniejsze, z wielu względów. Wygląda, waży, obsługuje się jak prawdziwą broń (prawie). Magazynki tzw. real-cup lub low-cup, o pojemności zbliżonej do realnej broni.
Dodatkowym atutem jest brak konieczności noszenia maski paintballowej, wystarczą gogle ochronne.

Jednak nie ma nic przeciwko, aby spróbować milsima w małym gronie wykorzystując markery.


Cytat pochodzi z NFPL.pl

Nie wielu ludzi wie czym to się je i jak dobrze grac/bawic sie w MILSIM, ale mam nadzieje ze ten krotki opis pokazal niekotrym czym on jest oraz dal do myslenia.

Przykladem MILSIMU byla gra z ostatniej zbiorki (skromna ale mimo wszystko chodzilo w niej o to samo). Jednym sie podobalo innym nie (osobiscie - bardzo mi sie podoba cos takiego Very Happy), jednak ja proponuje zagrac cos takiego jeszcze raz ale z wczesniejszym, profesionalnym przygotowaniem Smile

POZDRO Very Happy


Ostatnio zmieniony przez lordmarcel dnia Sob 23:08, 31 Sty 2009, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum FORUM KLUBU PAINTBALLOWEGO FALKON Strona Główna -> INNE Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1